maandag 25 juni 2012

Dag 4: eindelijk wat wind voor het watersporten! En beachparty baby!

's Morgens was er afspraak met The Insiders voor een tornooitje beach volley. Het plein moest eerst natgespoten worden, want ondanks het vroege uur zou je je voetzolen verbranden als je zonder schoeisel op het zand zou komen.



We konden spijtig genoeg niet deelnemen aan het volleytornooi, want we waren ingeschreven voor nog een zeilles. Ook spijtig: weer onvoldoende wind om de zee op te gaan. Dan kregen we maar meteen een theoretische les voor ‘professionals’: wat te doen als je kapseist met een catamaran? Ook altijd handig om weten!

’s Middags liet ik me overhalen om mee te doen met de aquagym. Nooit gedacht dat je dat effectief zo hard in je spieren zou voelen!



Na de aquagym was er het dagelijkse zwembadspel. Vandaag: proberen een tennisbal met een golfclub door een reddingszwemband te mikken. Niet makkelijk! Als ik goed gevolgd heb, is geen enkele van de spelers er effectief in geslaagd de bal door de zwemband te krijgen.

Na de middag trok de wind weer aan en wilden we weer de zee op. Met catamaran en surfplank haalden we eindelijk, voor het eerst deze vakantie, een aanvaardbare snelheid. Nu was ik eindelijk zeker dat mijn kennis van 20 jaar geleden nog van pas kwam: surfen is als fietsen, dat verleer je niet.



’s Avonds gingen we eten in specialiteitenrestaurant El Qitun. Een pompoensoepje, als voorgerecht gamba’s met avocado, hoofdgerecht keuze uit gebakken zalm of filet de boeuf en als dessert een citroentaartje of een crème brûlée. Op de foto zie je het zwembad voor El Qitun.



Van het restaurant ging het rechtstreeks naar de beachparty. Ik heb enkel een foto van de voorbereidingen van de party, op de fuif zelf had ik het te druk met dansen. ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten